RSS
Video

Float: Pulang

18 Feb

Kalau lagi homesick, saya suka denger dan puter video lagu Pulang dari Float. Memang, ini bukan official video mereka. Tapi, maaf ya mas-mas dari grup musik Float, saya lebih suka versi ini daripada aslinya🙂

Mari menyenandungkan lagu ciptaan Hotma Roni Simamora ini.

Dan, lalu…
Rasa itu tak mungkin lagi kini.
Tersimpan di hati.
Bawa aku pulang, rindu!
Bersamamu.

Dan lalu…
Air mata tak mungkin lagi kini.
Bicara tentang rasa.
Bawa aku pulang, rindu!
Segera!

Jelajahi waktu, ke tempat berteduh hati kala biru..

Dan lalu…
Sekitarku tak mungkin lagi kini.
Meringankan lara.
Bawa aku pulang, rindu!
Segera!

Dan lalu…
O, langkahku tak lagi jauh kini.
Memudar biruku.
Jangan lagi pulang!
Jangan lagi datang!
Jangan lagi pulang, rindu!
Pergi jauh!

Dan lalu…

 
Leave a comment

Posted by on February 18, 2014 in Musiclicious

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
